Müügitingimused
Müügitingimused Invaru e-poes
E-poe invaru.ee (edaspidi E-pood) omanik on OÜ Invaru (registrikood 10283915), asukohaga Helgi tee 13, 75312 Rae vald.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel.
1.2 E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest.
1.3 Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4 Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
2.2 Tellimuse vormistamiseks täidab Ostja nõutud andmeväljad ning valib sobiva toodete kohaletoimetamise viisi. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Maksekeskuse AS võimaldatud viiside kaudu:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Visa/Mastercard kaardimaksed
2.3 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises Maksekeskus AS keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.4 E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
2.5 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
2.6 E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 8.30-17.00). Kui tellimus esitatakse enne kl 13, võimaldab E-pood ostetud kaupade väljastamist samal tööpäeval. Kui tellimus esitatakse pärast kl 13, võimaldab E-pood ostetud kaupade väljastamist järgmisel tööpäeval. Kui tellimus esitatakse hiljem kui reedel kl 13, toimub tellimuse töötlemine järgneval tööpäeval.
3. Kohaletoimetamine
3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik
3.2 Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat, Omniva kuller, kaubale järele tulemine Invaru esindusse
3.3 Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviiside juures.
3.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
3.5 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4. Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus E-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2 Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-le 4, puudub Ostjal taganemise õigus suletud pakendis esemetele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud. E-poele ei saa seega tagastada ei kinniseid ega juba avatud pakendites inkotooteid. E-poes on vastavad tooted ja teenused järgmised: mähkmed, aluslinad, fikseerivad püksid, kateetrid, uriinikotid, ühekordsed söögipõlled, pesukindad, niisked salvrätid ja juustepesumütsid.
4.3 Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
4.4 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.5 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.6 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile epood@invaru.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.7 Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.8 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.9 E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga.
4.10 E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on kaubaks oleva(d) asja(d) tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja(d) tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.11 E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1 E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus. Pretensiooni esitamiseks tuleb E-poele esitada Tarbija pretensiooni blankett, mis tuleb saata e-posti aadressile epood@invaru.ee või esitada Invaru esinduses kohapeal.
5.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole, saates e-kirja aadressile epood@invaru.ee või helistada telefonil 602 5400.
5.3 E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
5.4 Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.5 E-pood vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
6.1 E-pood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. E-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le ning veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.2 E-pood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.3 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7. Vaidluste lahendamine
7.1 Kui Ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@invaru.ee või helistada telefonil: 602 5400.
7.2 Kui Ostja ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.