• Teksti suurus

  • Reavahed

  • Kontrastvaade

Vaegnägijatele

Igapäevaselt vajalikud abivahendid saab Invarust kulleriga koju tellida

Esmaspäev, Aprill 12, 2021

Alates 19. märtsist saab Invarust riikliku soodustusega põetus- ja hooldusabivahendeid kulleriga koju tellida, et lihtsustada igapäevaselt vajaminevate abivahendite kättesaadavust ja kaitsta praegu leviva koroonaviiruse peamist riskigruppi, kes moodustavad valdava osa abivahendikeskuse külastajatest.

Riikliku soodustusega saab tellida järgmisi tooteid:

  • mähkmed
  • aluslinad
  • fikseerivad püksid
  • kateetrid
  • uriinikotid
  • põlled
  • pesukindad
  • niisked salvrätikud
  • juustepesumütsid
  • nahahooldustooted
  • madratsid

Lisaks saab kulleriga tellida kõiki Invaru tootevalikus olevaid täishinnaga abivahendeid nagu näiteks ratastoolid, tualetiabivahendid, tugiraamid, vannitoa abivahendeid, kargud ja kepid, võimlemiseks mõeldud abivahendeid ning imikute hooldamiseks mõeldud abivahendeid. 

Nii riikliku soodustusega kui ka täishinnaga abivahendeid saab kullerteenuse vahendusel vaid osta. Erandiks on siinkohal funktsionaalsed voodid, mille üüri ja kättetoimetamist võimaldame ka e-tellimusena. Muid üürivahendeid kulleriga koju tellida pole võimalik.

Abivahendite tellimine telefoni või e-kirja teel

Tellimusi saab Invarule esitada telefonitsi numbril 602 5400 või e-kirja teel aadressil tellimus@invaru.ee

Kui soovite tellida abivahendeid riikliku soodustusega, tuleb tellimuses kindlasti ära märkida:

  • tellija ees- ja perekonnanimi
  • tellija isikukood
  • tellija e-posti aadress
  • tellija telefoninumber
  • võimalikult täpselt tooted, mida soovite tellida ja nende kogused
  • e-kirjale lisatud nõuetekohane abivahendi tõend (juhul, kui seda pole meile varasemalt edastatud)
  • kauba kättetoimetamise aadress

Kui tellija andmed erinevad abivahendite kasutaja andmetest, siis tuleb e-kirjas ära märkida:

  • abivahendi kasutaja ees- ja perekonnanimi
  • abivahendi kasutaja isikukood

Telefoni teel tellides küsib klienditeenindaja teilt kõik eelnevalt loetletud vajalikud andmed. Kui inimene ei ole varasemalt Invarust riikliku soodustusega abivahendeid soetanud, küsib klienditeenindaja temalt riikliku soodustuse võimaldamiseks vajalikud andmed.

Kui soovite tellida abivahendeid täishinnaga, tuleb tellimuses ära märkida:

  • tellija ees- ja perekonnanimi
  • tellija e-posti aadress
  • tellija telefoninumber
  • võimalikult täpselt tooted, mida soovite tellida ja nende kogused
  • kauba kättetoimetamise aadress

Arve tasumine ja kauba kohaletoimetamine

Riikliku soodustusega ostu puhul tuleb seoses sotsiaalkindlustusameti nõudega tellijal arve digiallkirjastatult saata e-posti aadressile tellimus@invaru.ee, et ostu sooritaja tuvastada. 

Tellimusi käsitleme tööpäevadel E−R 9.00−17.00. Kui tellimuse eest on tasutud enne kella 13, võimaldame ostetud kaupade väljastamist kullerfirmale samal tööpäeval. Kui tellimuse eest tasutakse pärast kella 13, võimaldame ostetud kaupade väljastamist kullerfirmale järgmisel tööpäeval. Kui tellimus esitatakse hiljem kui reedel kell 13, toimub tellimuse töötlemine järgneval tööpäeval.  

Tellimus  toimetatakse kohale kõikjale üle Eesti, mille eest lisandub arvele transporditasu 6.90 eurot. Erand on kokkupandav funktsionaalvoodi, mille üürimisel lisandub arvele transporditasu 36 eurot (sisaldab voodi kättetoimetamist, tagasitoomist ja kasutamise juhendamist).

Kulleriga inkontinentsuse tooteid tellides saab neid soetada vaid terve paki kaupa. Ka esindustes koha peal osteldes soovitame mähkmeid, sidemeid, pesukindaid, põllesid ja ühekordseid aluslinasid võimalusel soetada terve paki kaupa. Nii saame kaitsta just neid inimesi, kes kuuluvad riskigruppi ja kelle haigestumise tõenäosus on suurem.

E-tellimuste müügitingimustega saad tutvuda siin.