• Размер шрифта

  • Расстояние между строками

  • Контрастный вид

Для слабовидящих

Invarust saab abivahendid kulleriga koju tellida

Четверг, Апрель 2, 2020

Eriolukorra ajal võimalik Invarust riigipoolse soodustusega inko- ja nahahooldustooteid kulleriga koju tellida, et lihtsustada igapäevaselt vajaminevate abivahendite kättesaadavust. Lisaks saab täishinnaga koju tellida ka muid Invaru valikus olevaid tooteid. Tellimusi saab Invarule esitada telefonitsi numbril 605 4180 või e-kirja teel aadressil tellimus@invaru.ee.

Riikliku soodustusega saab koju tellida järgmisi tooteid:

  • mähkmed
  • aluslinad
  • fikseerivad püksid
  • kateetrid
  • uriinikotid
  • põlled
  • pesukindad
  • niisked salvrätikud
  • juustepesumütsid
  • nahahooldustooted

Abivahendite tellimine koju telefoni või e-kirja teel

Tellimusi saab Invarule esitada telefonitsi numbril 605 4180 või e-kirja teel aadressil tellimus@invaru.ee. E-kirja teel tellides, tuleb tellimuses kindlasti ära märkida:

  • tellija ees- ja perekonnanimi, aadress ning telefoninumber, kui tellija andmed erinevad abivahendite kasutaja andmetest,
  • abivajaja ees- ja perekonnanimi, aadress ja telefon.
  • võimalikult täpselt tooted, mida soovite ja nende kogused.

Telefoni teel tellides küsib klienditeenindaja teilt kõik vajalikud andmed.

Arve e-tellimuse eest saadetakse tellimuses märgitud e-postile ning tellimuse eest tasutakse arve alusel internetipangas. Tellimuse eest tasumine on seega täiesti kontaktivaba ning Invaru esinduses e-tellimusi ei arveldata. Tellimused viiakse inimestele koju kätte kõikjal üle Eesti, mille eest lisandub arvele transpordi tasu 6 eurot. Telefoni teel saab toodete osas konsulteerida ka teenindajaga ning üheskoos leitakse abivajajale õiged tooted. Invaru müügitingimustega saab tutvuda siin.

Kogused ja soodushind

Tellimusi saavad Invarule esitada kõik soovijad, kuid riikliku soodustusega müümine on lihtsustatud neile, kes on juba varasemalt Invarust soodustusega abivahendeid soetanud. Varasemalt meie juures käinud inimeste vajalik dokumentatsioon ja tellimuste ajalugu on meie andmebaasis olemas.Kui inimene ei ole varasemalt Invarust abivahendeid soetanud, küsib klienditeenindaja temalt riikliku soodustuse võimaldamiseks vajalikud andmed.

Riikliku soodustusega tellimuse puhul on oluline meeles pidada, et kulleri vahendusel riikliku soodustusega abivahendeid soetades jääb esialgu täitmata isikliku abivahendi kaart. Tellimuse teinud inimene peab kindlasti 30 päeva jooksul pärast eriolukorra lõppemist esitama Invaru esinduses isikliku abivahendi kaardi, et teha sissekanne soodustehingu kohta. Kui isikliku abivahendi kaart jääb 30 päeva jooksul pärast eriolukorra lõppemist esitamata, peab abivahendikeskus paraku hiljem ostu kohta täisarve vormistama.

Täishinnaga saavad abivahendeid tellida kõik soovijad. Lisaks paneme inimestele südamele, et abivahendeid riikliku soodustusega tellides tuleb tellijal endal veenduda, et tellitav kogus ei ületa talle määratud piirkogust.

Eriolukorra ajal saab mähkmeid ja sidemeid soetada abivahendikeskusest vaid terve paki kaupa. Ka pesukindaid, põllesid ja ühekordseid aluslinasid soovitame võimalusel soetada terve paki kaupa. Nii saame kaitsta just neid inimesi, kes kuuluvad riskigruppi ja kelle haigestumise tõenäosus on suurem.

9 abivahendikeskust üle Eesti teenindavad ka kohapeal

Lisaks kullerteenuse võimalusele teenindavad abivajajaid ka 9 maakonnas asuvad Invaru abivahendikeskused. Vaid Mustamäel asuv Invaru teenindus on suletud seoses koroonaviiruse leviku tõkestamisega kuni olukorra stabiliseerumiseni. Abivahendite soetamiseks või tagastamiseks pealinnas saab pöörduda Invaru teise teenindusse Tallinnas aadressil Peterburi tee 14a. Kõik teised Invaru esindused üle Eesti on avatud tavapärastel aegadel ning kõigis suuremates tootegruppides jagub abivahendeid.

Abivahendite remont ja transport toimub tavapäraselt, terapeutide-tehnikute külastused on peatatud

Invaru terapeutide-tehnikute meeskond teeb seoses eriolukorraga alates 16. märtsist kaugtööd ning uusi visiite hetkel kokku ei lepita, sest suur osa abivajajatest kuulub koroonaviiruse kõrgemasse riskigruppi. Kõik nõustamis- ja kontaktisoovid registreeritakse telefoni või e-posti teel ning lahendatakse hiljem. Abivahendite remont ja transport toimub aga tavapäraselt ning selleks saab Invaruga ühendust võtta telefoni teel, helistades numbril 602 5400, mis töötab esmaspäevast reedeni kell 9.00 – 17.00.

Vabandame muudatustega seotud ebamugavuste pärast ja loodame kõigi mõistvale suhtumisele.